Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 25 juli 2020

Dan lees ik wel een boek...

Om in de vakantiestemming te komen. En wel van Suzanne Vermeer. Heerlijk vind ik haar boeken. Zodra ik een halve bladzijde heb gelezen waan ik me op de vakantieplek want ze schrijft heerlijk. Sommige boeken las ik op de plek die ze beschreef. (En heb er ook over gedroomd toen) Het liefst zonder ik me af en lees de boeken dan in 1 ruk uit. Om t daarna opgelucht weg te leggen en weer op zoek te gaan naar een nieuwe titel. Ik probeer zelf de boeken bij de kringloop te vinden. Maar in deze tijden mag ik van mezelf ook best eens een boek kopen. We hebben ons vakantiegeld immers niet voor niets. Ik heb nog aardig wat titels te gaan... Suzanne Vermeer.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Ben je niet lid van de bibliotheek? Dan hoef je ook niet steeds boeken te kopen.