Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 juni 2020

Kringloopgeluk

Afgelopen week ging ik weer eens langs de kringloop. Ik kwam er blij vandaan met vier dezelfde Pip bekers en een met een ander patroon. Daarnaast had ik elke keer onderzetters van de Action. Wat er mee gebeurt weet ik niet maar ik heb ze zo elke keer lelijk het lijkt wel alsof ze er met messen over gaan. Nu kocht ik tien glazen onderzetters voor 1,50 euro. Zijn natuurlijk bedoeld voor glazen maar ze willen ook prima onder een mok. Het tasje lag al enkele weken bij de kring maar zonder hengsel. En elke keer twijfelde ik al want kom om in de zwarte tasjes maar deze vond ik toch ook wel heel erg mooi. Ze hadden er nu een ander nepleren hengsel aan gedaan. Heb hem nu meegenomen. Denk dat ik wel een beter leren hengsel in huis heb en voor 2,50 euro ben ik er gelukkig mee. Houden jullie ook van kringlopen?

4 opmerkingen:

nicole orriens zei

Wat een prachtige mokken zeg! Wat een leuke vondst.

Lot zei

Ja ik hou erg van kringlopen en mistte dat echt de afgelopen maanden.

Maar de afgelopen 3 weken weinig gevonden. Ik kijk graag naar kleding, echter ze hebben veel nieuwe kleding binnengekregen en dat is in mijn ogen allemaal nogal tuttig en bijna niets in mijn maat 46-48 ook.
En ik koop regelmatig wol om een deken te haken. Vorige week 2 zwarte gevonden die ik nodig had.
en een fluitketel, nieuw en voor 2.50 die zocht ik al langer. Ik heb er wel een maad die is zonder fluit en dat vind ik lastig.

Anoniem zei

Ja ik hou ook van kringloop, maar moet oppassen dat mijn huis geen kringloop wordt...

Anoniem zei

Ja ben er dol op, vooral boeken.