Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 5 april 2020

Wat hebben we genoten

Gisteren had ik zoveel op mijn lijstje staan wat ik eigenlijk bij de action wilde halen dan nadat mijn man bij de Lidl vandaan kwam met de mededeling dat er geen afwasborstel meer was dat ik de stoute (hand)schoenen aangetrokken heb.Ik ben bij de action geweest. En heb de naam Geldover geen eer aan gedaan. Ben als een malle met kar door de winkel gelopen. Nou ja eigenlijk meer rustig stapje voor stapje en goed afstand houdend, maar met malle bedoel ik dat wanneer ik twijfelde ik besloot ze elke keer gewoon allebei mee te nemen. Vond ook zo dat ik t verdiend had allemaal. Heb ik normaal eigenlijk nooit geen last van. Wat ik dan zoal meenam naast allerlei huishoudelijke artikelen voor de schoonmaak? Nou heeeeel veeeel spullen om onze tuin tot ons eigen paradijs te maken. Veel verlichting op solarenergie. Twee

vloerkleden. Twee hamamdoeken nemen we groen of blauw we nemen allebei. Twee kommen groen en blauw, twee plantenpotten groen en blauw, chocola. Tafelkleden groen en blauw. Gisteren zijn we dan ook erg druk geweest alles is aangeveegd, we hadden nog balken liggen van de camping en hebben zelf hiermee een systeem gemaakt zodat we een balk boven de tafel hebben nu waaraan we dan weer gezellige lampions op solarenergie hebben gehangen. We hebben namelijk twee tafels naast elkaar staan en kon nergens een mooie lange tafelstang vinden. Nu deze grove vind ik ook nog eens veel mooier. We hadden alles in huis.. Vanmorgen om half negen popelde ik dan ook om lekker buiten te ontbijten en lekker in de zon te zitten.We hebben met t hele gezin dan ook de hele dag genoten en hadden gisteren al vlees uit de vriezer gehaald zodat we gezellig konden bbq-en.De komende week moeten we allebei weer hard werken maar de laatste twee dagen pakt niemand ons af.

Geen opmerkingen: