Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 5 februari 2020

Too good to go

Vandaag had ik eens tijd en gelegenheid om een too good to go pakket op te halen. Toen ik bij mijn moeder aangaf dat ik dit ging doen wilde zij er ook wel een hebben. Heb er ooit eens een bij Bakker Bart gehaald deze was goed maar werd aangevuld met twee bekers smoothie om aan de prijs te komen van 15 euro. Nu maak ik die met grote regelmaat zelf en dus kwam het qua prijs/kwaliteit toen voor mij niet echt goedkoop uit. Maar alles was wel lekker😋 Het eerste pakket koos mijn moeder. Die had kippenboutjes, surimikrabsalade, een stukje kaas, een maaltijdsalade, aardappels, een zakje gemengde sla en een zak suikerbollen. Ik had de tweede zak. Kippendijfilet, plantaardige worstjes, aardappelstukjes, rozijnenbollen, gemengde sla.boerensoepgroenten, Rambol en kruidenkaas. Persoonlijk waren we ieder uiteindelijk blij met ons pakket. Moeder gaf mij de aardappelen mee en ik gaf haar de boerensoepgroenten. Heb zelf nog nog een prei en wortel liggen en hou persoonlijk niet van zo grof gesneden. Ga ik nog weer eens voor zo’n pakket? Geen idee. Voordeel bij deze winkel is dat je het tussen 10 en 13 mag ophalen. Bij veel winkels is dit nl pas na 19.00 uur. Ik probeer het in de gaten te houden. Vindt het een leuk concept en je moet soms wat creatiever worden want je weet niet welke ingrediënten je hebt om mee te koken.

2 opmerkingen:

Audrey zei

Ik heb al een aantal keer pakketten bij de Coop gehaald, en die varieerden van goed tot geweldig. Wij halen er zo ongeveer twee keer per maand eentje.

Nicole Orriëns zei

Het lijkt mij ook erg leuk om eens te doen, en zo voordelig!