Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 16 december 2019

Afspraken

Het gaat me de week wel worden. Ik heb echt een week vol afspraken en merkte dat ik er gisteren even naar van werd. Ik probeer altijd om de agenda zo leeg mogelijk te houden. Heb een aversie tegen afspraken. De afspraak zelf duurt meestal een half uur tot één uur, terwijl je ondertussen de halve dag eromheen al aan t plannen bent. Als ik de keus heb heb ik dus de afspraken het liefst zo vroeg mogelijk, zodat ik de rest van de dag gewoon de normale dingen kan doen. De eerste afspraak zit er intussen op. We zijn naar de tandarts geweest en kwamen er zonder schade weg. Wel mag ik donderdag naar de mondhygieniste, omdat er tandsteen verwijderd moet worden onder mijn tandvlees heb ik begrepen. Dat maakt dat ik donderdag drie afspraken heb staan..die dag is dus voor mijn gevoel geheel ingedeeld want ben ik van t ene vrij moet ik me klaarmaken voor t volgende... De kinderen zijn allebei hersteld van de griep. Hebben het een week flink te pakken gehad. De jongste wil vanmiddag heel graag weer naar school en breng ik zo weg. De oudste mag de middag van mij nog besteden aan leren thuis, zodat ze morgen weer mee kan doen met de klas. Heb ze liever een dag extra thuis dan dat ze te vroeg gaan en zo weer ziek thuis zijn. De oudste is 5 kilo afgevallen in een week. Ze heeft dan ook voornamelijk op bed en in de bank liggen slapen. De jongste kroop twee dagen zo ongeveer in me en was daarna koortsvrij maar hoestte nog zodanig dat ik haar daarvoor thuis hield. Vanmorgen heb ik alweer 42 euro verdiend op de beurs. Morgen zet ik het op de hypotheekaflosrekening samen met het geld dat ik er vorige week per ongeluk weer in stopte. Dit zal een bedrag samen van rond de 100 euro zijn. Scheelt me elke maand toch 21 cent op de rente en het huis is weer iets meer van ons.😜

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Ik snap je heel goed. Ik krijg het ook benauwd van veel afspraken in mijn agenda. Je voelt je dan zo geleefd....