Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 2 november 2019

Mijn aandelen...

Het was een hele tijd rustig met de aandelen. De koers ging omlaag waardoor ik er minder druk mee was en ze zelfs een tijdje uit het oog verloor. Sinds drie weken besteed ik er echter weer meer aandacht aan en heb ik weer plezier in het aan- en verkopen. Ik heb er plezier in als ik kleine winsten kan pakken van rond de 50 euro en probeer daarna dezelfde aandelen weer op het lagere punt aan te kopen. Afgelopen weken was het een klein beetje feest met het aandeel BAM en kon ik een mooie 200 euro verdienen. Daarnaast was het uitkering dividend bij Wereldhave en mocht ik een 53 euro ontvangen van ze vandaag. De winst ging direct weer naar de spaarrekening waarmee ik op 1 januari een gedeelte van onze hypotheek wil gaan inlossen. Op die rekening staat nu 2884 euro. Dit is winst uit aandelen en andere kleine meevallers. Wanneer ik dit straks aflos is dit toch weer een mooie 6 euro minder lasten per maand. Beetje bij beetje komen we er wel

Geen opmerkingen: