Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 27 november 2019

Koopjesjagen bij de Aldi

Gisteren was het weer koopjesjagers bij de Aldi. Alle non-food ging weg met 50% (extra) korting. En ja op die dag sta ik graag in de startblokken om mijn slag te slaan. Ik had nog weinig voor Sinterklaas, maar ben nu helemaal goed geslaagd. Voor mijn vader kocht ik een seniorenmobiel. Handig want hij kan er mee bellen whatsappen en zijn mail uitlezen. Vooral de whatsapp wordt ik erg blij van want nu vaak dat ik hem snel wat wil laten zien en dan denk ach laat maar tegen de tijd dat die man zijn laptop heeft opgestart en de juiste mail met t document open heeft zijn we een halve dag verder. Voor mijn oudste dochter kocht ik aardig wat kleding. Te weten twee merkloze hoodies voor 1,75 euro per stuk. Daar is ze momenteel helemaal verzot op. Ik kocht ook nog een met merk voor 12,50 euro maar verwacht dat deze wellicht ook nog doorgeschoven kan worden naar haar vader omdat dit een grote maat was. Ik kocht een kek zwart jurkje die ze vandaag niet meer uitdeed na t passen en dus goedgekeurd is voor 6,25 euro. En leuke badjas voor 4,50 euro.een spijkerbroek voor 5 euro en een sportbeha voor 1,25 euro. De laatste was nog te groot maar verwacht dat ze daar alsnog wel in groeit en anders geef ik hem aan iemand anders. Voor de jongste had ik een cardboard kasteel welke ze helemaal zelf kan inkleuren voor 12 cent. Een frozen etui voor 1,25 euro. Een sweater voor een euro, twee paar instappers voor een euro per paar. Een paar snowboots voor 4,50 euro. Verder kocht ik nog vormen om zelf ijs mee te maken voor 12 cent. Hier heb ik er meerdere van zodat ik die als kinderkadootje kan weggeven met geld erbij. Voor in huis kocht ik een waterkoker op voorraad voor 8,75 euro en een wc-bril voor 2 euro. Beide gaan de zolder op zodat ik ze heb liggen als ik ze moet vervangen. Ik ben superblij met mijn aankopen...

2 opmerkingen:

nicole orriens zei

Wauw, dat zijn leuke bedragen inderdaad. Ik wist helemaal niet dat de Aldi deze actie had zeg.

leven zonder schuld zei

Zijn deze aanbiedingen landelijk?