Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 27 september 2019

Superleuke middag gehad

Gisteren heb ik echt een superleuke middag gehad. Ik was uitgeloot door Aviko en mocht komen kokkerellen. Ik besloot om een oud-collega mee te nemen. We kwamen op een prachtige locatie in Heerde waar men een hele gezellige tent had opgezet met allemaal kleine caravans eronder. We werden bij binnenkomst meteen begroet en mochten een schort ophalen. Koffie met een stuk koek waar zoete aardappel in verwerkt was. Erg smakelijk.
Daarna werden we verdeeld in teams van ongeveer zes mensen en gingen we gerechten klaar maken. Er was van alles. Waar ik persoonlijk erg blij van werd was de tijd en aandacht die er besteed was on de locatie mooi aan te kleden. Bloemetjes op de tafel sapjes met allerlei mooi gekleurd fruit. Kussentjes dekentjes leuke kleurige borden. Ik werd er echt blij van. Tijdens het komen werden de eerste hapjes rond gebracht en aan het einde was er nog het daadwerkelijk met elkaar aan tafel eten.
Zo leuk het leek alsof iedereen elkaar al jaren kende. Geintjes hier en daar een hele ontspannen sfeer.
Zoals mijn oud-collega aangaf een middag met een gouden randje...




Geen opmerkingen: