Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 22 september 2019

Caravan herfstklaar

Wat een heerlijk weer was het gisteren. We besloten dan ook om onze kans niet voorbij te laten gaan en reden naar de camping om de voortent af te breken. We kwamen aan toen het gras nog nat was maar de zon al heerlijk scheen. We sleepten de stoelen en de tafel naar buiten ik haalde de gordijnen eraf en deed deze vast in de auto. Lekker een rondje door de wasmachine.
Ik haalde een emmer schoon heet water en nam de tent geheel af met een stuk flanellen doek. En dat was nodig ook. (Heb met mijn man afgesproken dat we dit de volgende keer eerder doen en niet op t moment dat we hem willen afbreken) we zijn er al met al een 2,5 uur druk mee geweest. Toen moesten de flappen aan de onderkant nog. Ook die gedaan en toen langzaam afbreken en opvouwen. Al met al zijn we er denk ik een zes uurtjes druk mee geweest. Ik kon ook bijna geen pap meer zeggen maar hij ligt nu wel lekker schoon en droog op zolder. De houten vloer blijft liggen, daar hebben we landbouwplastic en bouwzeil overheen getrokken want de platen kunnen niet tegen de regen. We kunnen nu nog wel naar de camping maar hebben dan alleen de caravan tot onze beschikking. Geeft niets in principe is dat plek genoeg. Bedden kunnen blijven liggen want we hebben nog een treinzit in t midden.
We mogen het hele jaar naar de caravan maar ik denk dat t na de herfstvakantie toch echt gebeurd is.
Wel kunnen terug kijken op een heel mooi jaar waarin we bijna elk weekend hebben genoten.
Dit jaar waren we wat meer op onszelf in vergelijking met andere jaren maar daar was wat ons betreft ook niets mis mee. Er waren wat strubbelingen op de camping omdat de man die t huurde niet kon verlengen waar hij wel vanuit was gegaan. Daardoor werd de sfeer vreemd. Ook waren er grote problemen met de WiFi en het netwerk. Wel sneu want daar hadden ze veel geld in gestoken en t werkte echt niet naar behoren. In t dorp klaagden de mensen er ook over dus de beste man kon er ook weinig aan doen. Voor mij was t prima maar de jeugd wilde slecht mee naar de camping en daardoor was t er ook lang zo druk niet als andere jaren.
Wij zijn dan ook erg benieuwd hoe t volgend jaar zal lopen. Want we hebben al veel verbeterbladen gehoord maar geloof nooit dat dat allemaal haalbaar is. Maar wie weet worden we positief verrast.
Fijne zondag allemaal....

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat een effect dat internet al niet kan hebben zeg, zelfs op een camping. Maar qua weer was het denk ik inderdaad perfect!