Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 9 mei 2019

Zo dat ruimt lekker op...

Ja schreef ik in mijn vorige blog nog dat het me niet lukte om afscheid te nemen van dingen. Nu heb ik de geest. Ik trek een lade of kast open en dan moeten en 5 dingen uit. Ondertussen is er al heel wat weg. Zo heb ik een megastapel bankafschriften weggekieperd. En de mapjes ook meteen in de container want verzamelaar die ik ben had ze normaal bewaard want je weet nooit waar je ze nog voor kan gebruiken he?
Ik heb een grote tas met zooi uit de kamer van de oudste getrokken, eerst alles in een vuilniszak en daarna netjes gesorteerd. Zo ging er nog maar weinig mee in de kliko. Die kliko kan nog twee keer aan de weg gezet worden daarna moet alles in kleine zakjes in een ondergrondse container passen. Extra motivatie dus om zaken nu weg te kieperen.😆
Zie dat ik alweer moet rennen naar de logopediste. Laterzzz

3 opmerkingen:

nicole orriens zei

Heerlijk dat je de smaak te pakken hebt gekregen en dat het opruimen nu vlot verloopt!

Mizi Margueron zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Dr Ogudugu Solution Temple zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.