Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 13 mei 2019

Meer mensen hier last van?

Gisteren ging het (bijna) mis. Ik had mijn winactie en had rond 12 uur een berichtje getikt dat Sylvia mij een mail kon sturen, zodat ik haar op tijd de kaarten kon verzenden. Ik was echter op de camping en het bleek dat mijn reactie niet goed was geplaatst. Ik dus elke keer inloggen in mijn mail en op hete kolen zitten om te kijken of er al een reactie was, maar helaas zag niets. Toen ik thuis was zag ik dat Sylvia een bericht had geplaatst wanneer ik ging loten en huh, mijn eigen reactie zag ik niet. Ook zag ik nog steeds niet in mijn mail...Gek genoeg kwam er ongeveer tegen zeven uur ineens wel de mail binnen en daarop kon ik zien dat Sylvia me al om 10 uur haar mail had gestuurd. Ik had eerder ook al wel eens opgemerkt dat mijn reactie niet zichtbaar werd nadat ik bij anderen iets wilde achterlaten maar was ervan uit gegaan dat dit dan later alsnog zichtbaar werd...Blijkt nu waarschijnlijk van niet. Dus mocht iemand een oplossing hebben dan hoor ik t graag. Heb nog wel een mail van Sylvia gehad dat ze zich nu moest haasten dus ik hoop maar dat t alsnog allemaal is gied gekomen en dat ze alsnog een hele leuke avond heeft gehad.

Geen opmerkingen: