Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 14 mei 2019

Moederdag

Moederdag....de kinderen wilden de cadeautjes niet mee nemen naar de camping en besloten zaterdagmiddag dat ze lang genoeg hadden gewacht met geven. Van mijn oudste dochter kreeg ik een lekker luchtje en de jongste had van een kurken onderzetter een mooie zonnebloem gemaakt en kon er ook nog eens een heel mooi gedicht bij opzeggen. Helemaal leuk.

Moederdag zelf vierden we met mijn ouders en mijn broertje op verzoek van mijn moeder op de camping. We haalden spullen voor een lekkere BBQ en ze kwamen smorgens iets voor elven. Om half een kon het eerste vlees erop en we hebben de hele middag lekker relaxed buiten gezeten.
Het was wel jasje aan, jasje uit weer, maar dat heeft de pret absoluut niet gedrukt.
Mijn moeder en broertje gaven aan dat ze een heerlijke dag hebben gehad. De kinderen hebben zich ook heerlijk vermaakt. Mijn vader die ook mee was blijft het liefste thuis en dat wisten we maar ja soms wordt hij verplicht om zich aan te passen al denk ik dat hij de volgende keer echt thuis gaat blijven. Wat mij betreft prima als hij zich daar fijner voelt.

We zijn niet bij mijn schoonmoeder geweest. Achteraf bleek dat ze ook op niemand had gerekend want voor de andere kinderen was er nauwelijks een koekje bij de koffie. Tja verschil van mensen...
Het begint me steeds meer tegen te staan. Heb afgelopen vrijdag boodschappen met haar gedaan en ze heeft zat in huis gehaald maar kennelijk vindt ze het niet nodig om dit dan op tafel te zetten als er visite komt. Beide schoonzussen gaven aan dat er niks aan was geweest. Ik krijg er steeds meer moeite mee en probeer daarom maar afstand te bewaren...

2 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Fijn dat het zo'n gezellige Moederdag was : )

Mizi Margueron zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.