Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 april 2019

Weggeefhoek

Gisteren besloot ik dat er weet het een en ander ons huis mocht verlaten.
Ik had een paar leren laarsjes die de jongste te klein waren geworden en had deze op de weggeefhoek geplaatst. Een mama reageerde dat ze ze heel graag op kwam halen. Toen ik verder aan het rommelen was kwam ik een zak tegen met allerlei prut om ook weg te gooien. Ik zag net op tijd de goede leren schoenen die twee maten kleiner zijn. Heb de mama gevraagd welke maar haar dochter had en dat ik nog mooie leren schoenen had maat 25. Was gelukkig de goede maat voor nu. Had de schoenen ooit behoorlijk aan de prijs gekocht en ze dochter alleen voor de net aan gedaan. Tijdens de vakantie had ze meer op andere gelopen en na de vakantie waren ze te klein. Ook deze schoenen hebben op de weggeefhoek gestaan maar toen wilde niemand ze hebben. Nu kwamen ze goed terecht. De mama had een pakje koekjes in de brievenbus gestopt en bedankte me later nog een keer extra via een persoonlijk berichtje omdat ze er blij mee was.
En daar word ik dan weer een blij ei van....
Zetten jullie wel eens dingen op de weggeefhoek of haal je zelf wat op?

2 opmerkingen:

Lot zei

Ik beheer een dergelijke FB groep. Het verbaast me altijd dat mensen reageren en vervolgens kennelijk niet meer kijken of zij uitgeloot zijn of andere reacties. Zelfs afhalen wordt nog wel eens vergeten.
Als er iets bij is wat ik echt leuk vind reageer ik zelf ook wel eens. En ik heb diverse keren om dingen gevraagd en gekregen

geldover zei

Gaat hier gelukkig tot nog toe altijd goed. Moet zeggen dat ik niet thuis blijf als men t op wil komen halen. Zodra ik t weet zet ik t een of twee dagen van tevoren onder mijn carport met de mededeling dat ze t zo kunnen pakken. Ook kleine verkopen zet ik buiten met de mededeling dat t geld gepast door de brievenbus mag. Bevalt me beter dan elke keer halve dag in huis te moeten zitten.