Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 17 april 2019

En t was weer bingo op de beurs.

Deze week weer een mooie beursweek gehad. Ik had een winst van 101 euro. Helft gaat naar de hypotheekspaarrekening en de andere helft laat ik op de beleggersspaarrekening staan. Kan ik weer opnieuw investeren als dat bedrag verder oploopt.
Verder ben ik lekker de was aan kant aan t maken voor ons weekje weg. Dat pakken is en blijft wel een ding. Heb verschillende boodschappentassen gedurende de week die ik vul. Eten, kleding en van allerlei kleine dingen waarvan ik denk die mag ik niet vergeten.
Kamer is momenteel aan kant, vloer moet nog gezogen en gedweild worden.
Morgenvroeg paasviering op school en vrijdagmiddag mag de jongste voor de eerste keer naar zwemles. De verwachting is dan nu ook dat we niet eerder dan zaterdagmorgen weg kunnen. Jammer, maar het is niet anders.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wauw, 101 euro! Dat is toch een mooi bedrag. Zelf durf ik helaas niet te gaan beleggen.