Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 april 2019

Afscheid genomen van de caravan.

Vandaag moesten we naar de camping om onze oude caravan over te dragen aan de nieuwe eigenaar.
We koppelden de sleurhut erachter en reden naar een plek om hem over te laten schrijven.
Na nog een gezamenlijke bak koffie gingen we ieder onze eigen weg.
Wij reden naar de camping terug. Het weer was echter niet je van het en we besloten dat we toch liever thuis in ons eigen bed wilden slapen. Dus nog even langs de Duitse supermarkt waar we ineens zagen dat de cola 20 cent duurder per fles was geworden. Pffff. We hebben alles al op maar verwachten elk moment de aanbieding weer. Nu is het dus de vraag wat het straks in de aanbieding kost.
Vanavond gaan we genieten van een avondje lui op de bank. Of misschien zelfs wel lekker vroeg onder de wol. Dat je zo lekker half wegdoezelend tv ligt te kijken. Heerlijk.

2 opmerkingen:

Lot zei

De cola koop ik in Belgie, zit ik vlakbij en mijn dochter woont er ook. Prijs weet ik niet uit mijn hoofd, voordeel vind ik ook geen statiegeld. (ik scheid alles ook erg goed en heb een ding waarmee ik de fles kan pletten)

Anoniem zei

Wij zijn nu op de camping, maar zo koud brrrr.