Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 20 maart 2019

Leuker kunnen ze het niet maken..

Gisteren besloot ik dan toch maar om de belastingaangifte te doen. Heerlijk alles was vooraf ingevuld en ik hoefde het alleen maar te controleren.
Er bleek ineens een rekening bij een bank waar ik tien jaar geleden hoge rente ontving bij te staan. Die was aan de aandacht ontsnapt. Vandaag toch eens even naartoe bellen om te vragen hoe ik de 55 euro mijn kant op kan krijgen. (Vreemd andere jaren deze rekening dus geheel niet gezien) dit was dus voor mij de eerste leuke meevaller. Daarnaast ging ik dus verder met de aangifte. Klikte een paar keer ja en een paar keer nee en tada er rolde een heel mooi bedrag uit wat we terug mogen verwachten op de rekening. Eerder gaf ik al aan wellicht 5 cijfers voor de komma terug te mogen verwachten, nou dat heb ik dus ruimschoots gehaald.
Klein feestje dus en we besloten er ‘s avonds dan ook maar een borrel op te nemen. (Ja, die staat hier ook standaard in de voorraad en maakt dus ook dat we weer legere kasten krijgen als de fles leeg is😜)
Vandaag feesten we een klein beetje door want ik heb vanmorgen de aandelen metabolic explorer met een dikke 50 euro winst van de hand kunnen doen.
Ondertussen ook voor hetzelfde geld alweer wat nieuws uitgezocht. Kieken wat t verder wordt. maar al met al een goede flow zo.

Geen opmerkingen: