Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 19 maart 2019

Heerlijk dat opmaken dat wat nog in de kast ligt.

Vanmorgen deed ik de tuin. Ik snoeide de lavendel en haalde het onkruid weg. Allemaal vervelende muur. In de winter en t najaar had ik t laten staan en greep af en toe een handvol om in het kippenhok te gooien. Dit tot groot ongenoegen van mijn buurvrouw die bijna elke dag kijkt of er geen sprietje onkruid in haar tuin groeit.
Nu past de tuin dus weer naast die van haar. Ik harkte al het blad eruit en knipte de boel kort. Ook heeft man twee pol lavendel voor me verplant zodat de gaten wat beter gevuld zijn. (Had ook nieuwe planten kunnen kopen, maar ons bin zuunig geworden he😜)
Het was zo weer half twaalf en man haalde de kids uit school.(ja op de fiets want ons bin zuunig geworden he)
Ik schoof snel de macaronischotel in de oven nadat ik er de laatste geraspte kaas over strooide. En omdat t zonnetje zo lekker scheen besloot ik de buitentafel schoon te maken en deze te dekken.
Voor mij echt genieten al dachten mijn gezinsleden daar in eerste instantie anders over. Ik hing nog snel de was aan de lijn en we konden eten.
Voor morgen heb ik net een pakje rode kool, een pakje spinazie, twee karbo’s en een rookworst uit de vriezer getrokken. Deze laat ik ontdooien in de koelkast, zodat die geen stroom hoeft te trekken om te koelen en ik er morgen zeker van ben dan alles dooi is en ik de pannen dus zo op het vuur kan schuiven.
Donderdag is het de bedoeling dat man en ik naar de camping gaan om de voortent ervoor te zetten. Hoewel het wel lokt om even snel daar wat buiten de deur te halen, voor tien euro hebben we echt twee goedgevulde pizza’s of delen we een met schnitzel met patat. Duik morgen de vriezer in om te kijken wat ik mee kan nemen om of zo in de magnetron te schuiven of om toch te koken in de caravan.
Fijne dag allemaal...

2 opmerkingen:

nicole orriens zei

Wauw, dat jullie al buiten konden eten! Daar was hier helaas toch nog te fris voor.

Op naar een koophuis zei

Goed bezig. Ik kan me daar dan altijd zo voldaan door voelen.