Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 15 december 2018

Vandaag een dagje met mijn man naar Duitsland

Zit op dit moment naast mijn man in de auto een stukje te tikken. We zijn er even lekker uit met zijn beiden. Kids worden goed verzorgd door mijn moeder. Heerlijk even geen ge-mam aan mijn hoofd. Ik ben erg blij moeder te zijn, begrijp me niet verkeerd, maar de laatste weken nu alles me zwaar valt word ik er zo moe van dat ik soms letterlijk het ene been nauwelijks voor het andere krijg. We gaan vandaag vooral vlees, wasmiddel en verzorgingsproducten halen. En genieten van elkaar en de rust. Sinds dat we verwend zijn door onze zomers op de camping in Duitsland en we daar dus meestal ook ons vlees kopen vinden we het vlees in de Nederlandse supermarkten niet zo lekker meer. Veel minder smaak en veel meer water in het vlees. Ook het rundvlees is veel malser en sneller gaar. Dus als we er apart voor Moeten rijden zal het qua kosten niet zoveel uitmaken, maar de kwaliteit is gewoon lekkerder. Tevens kijken we even op de camping bij de caravan en heb ik de snoeischaar meegenomen om me van kerstgroet te voorzien. Moest bij de bloemist 1,50 euro per tak betalen terwijl de takken op de camping meestal al voor t oprapen liggen. Ook gaan we nog even bij die grenze kijken of ze daar nog leuke aanbiedingen hebben. Nou mag de auto uit statiegeldflessen inleveren. Want de Pepsi kost nu on de aanbieding maar 59 cent.Komen net bij de Lidl Pepsi voor 44 cent...:-)

2 opmerkingen:

Lot zei

Heerlijk even daar boodschappen doen. We gaan zelfs vanuit Zeeland er regelmatig naartoe. Koffie en kaas mee en daar broodjes kopen en aan de Rijn picknicken in de buurt van Emmerich.
We gaan de eerste week van januari dan is er veel afgeprijsd wat wij graag kopen, hele eenden en stukken krustenbraten en we eten heel graag cassellerrib.
En slaan ook altijd voorraadje amandelmeel in om mee te bakken

geldover zei

De krustenbraten was nu 3.33 euro de kilo en de casselerrib 4,95 de kilo.