Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 12 december 2018

En weer 100 euro afgelost

Was ik gisteren er zelf nog stellig van overtuigd dat ik geen aflossingen meer kon doen dit jaar lukte het me gister om aandelen laag aan te kopen en vandaag weer te verkopen. Het lukte me nu al om een honderd euro over te maken en er staat nog een dikke 50 euro op de rekening. Als ik er dus nog 50 bij hossel dan heb ik deze maand weer een aflossing kunnen realiseren van een 500 euro.Echt heel erg blij mee. Verder kreeg onze oudste vandaag het vooradvies. Zij moest aangeven wat ze wilde, ik mocht het aangeven en de leraar gaf het aan. We kwamen allemaal op het vakje Havo. Ik gun haar net zulke mooie jaren en vriendschappen die ik er zelf heb opgedaan. Het was voor mij een geweldige tijd. Vorig jaar hebben we de open dag al bezocht en we zijn als ouders naar de kennismakingsavond geweest. Ook daar waren we erg positief over. Verder heb ik gisteren een gesprek met een therapeut gehad die me aangaf dat ik heel erg goed voor mezelf moet gaan zorgen nu en goed mijn grenzen moet bewaken. Niet altijd makkelijk met de twee meiden die constant mama mama roepen en een papa die de hele week van de tent af is. Maar ik zal t gaan proberen. Er zijn dagen dat t redelijk gaat maar ook dagen dat ik al moe ben van t aantrekken van de kleren en de kids naar school brengen. Soms zou ik t liefst de hele dag weer in bed kruipen...

Geen opmerkingen: