Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 20 maart 2017

Uit eten

Gisteravond ben ik met de bon van Social Deal uit eten geweest samen met mijn man. En wat was het genieten. KIds op tijd naar mijn ouders gebracht en wij even de tijd voor onszelf. We waren ruim een half uur te vroeg aanwezig doordat ik dacht dat ik eerder gereserveerd had maar dit was geen enkel probleem.
Man nam carpaccio vooraf en ik had gamba's. Echt heerlijk, eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat als ik normaal 5 gamba's in knoflookolie zou krijgen voor 6 euro ik me wel bekocht zou voelen. (Heb zelf in de vriezer voor dat geld nog een hele grote zak liggen numnum) manlief had een net bord carpaccio en deze was mooi opgemaakt. Van alle hoofdgerechten kozen we beide de vleesspies. Jemig die hadden we niet aan zien komen, er was pp een pond vlees aan en stok geregen, biefstuk varkenshaas kipfilet spareribs en kippenvleugeltjes. Erbij een schaaltje pepersaus voor mij en satesaus voor de man. En mooie salade en een puntzak dikke frieten. Mocht ik ooit weer heengaan dan kies ik iets anders of ik vraag of ze een halve portie aan de spies willen doen dit was echt te gortig maar het was wel heerlijk bereid. Als toetje kozen we beide voor koffie. Ze hadden spanish coffee op de kaart staan met licor 43. Toen ik vroeg of het een cappuccino mocht worden met het likeurtje er koud naast was dit ook geen enkel probleem. Manlief zag zijn favoriete likeur cointreau er niet bij staan maar ook dot was geen enkel probleem en de serveerder maakte het voor ons klaar. Uiteindelijk moesten we nog 14 euro betalen voor zes glazen radler, ik moet zeggen dat ik echt super genoten hen al met al was ik dus 43 euro kwijt voor een zeer geslaagd en luxe etentje. Als de bon nog eens voorbij komt bestel ik er zeker nog wat nemen we mijn ouders een keer mee die passen zo vaak op. Nu was ik 14,50 euro pp kwijt voor t eten, anders was alleen de vleesspies al 20 euro. Voor en na gerecht waren normaal samen ook rond de 14 euro.

Voor volgende week zondag heeft manlief gekookte aardappels gevraagd, maar eens even over nadenken wat ik daar zelf voor lekkers bij ga maken...

6 opmerkingen:

simpel, met een snufje liefde zei

Een etentje is nog leuker als je er niet teveel voor hoeft te betalen. Wij gaan 1 keer per jaar in december een avondje weg. Afgelopen december hadden we eten + bioscoop en hoefde maar 55 euro af te reken voor 2 personen. Het uitje word dan extra leuk.

Anoniem zei

Je vergeet dat het personeel, de huur, enz betaald moet worden, dus vergelijken met een zak uit de diepvries gaat een beetje scheef.

LLMM zei

Ik heb een poosje terug ook via SocialDeal gegeten, echt superlekker en idd heel erg goedkoop.

geldover zei

Snap ik hoor en dit bedrag betaal ik met liefde maar je begrijpt dat mijn eigen zak met het eigen werk eraan het nu ook wel extra lekker maakt

Zuinigeman.nl zei

Nooit gehoord van SocialDeal. Toch maar eens opzoeken. Is inderdaad niet duur als ik het zo lees.

Vlijtig Liesje zei

Wat klinkt dat gezellig. En fijn dat het allemaal lekker smaakte en dat de bediening vriendelijk was!