Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 15 oktober 2016

Plannen voor de herfstvakantie

In eerste instantie had ik graag met mijn moeder en de kids een midweek weg gewild. Ik had zelfs al een bungalow gevonden voor 200 euro op een park waar veel te doen was. Echter nadat ik even met mijn moeder had overlegd was de plek weg.
Nu denk ik heeft zo moeten zijn.
Maar wil wel leuke dingen gaan doen met de meiden in de vakantie. We gaan dinsdag naar de dierentuin in Nordhorn. Daar zijn we nl met vier personen hetzelfde geld kwijt als hier voor een persoon. En ik vind de beleving veel leuker daar je door veel verblijven heen kan lopen.
Ik wil daarnaast nog graag een dag naar zee. Laarzen aan en drijfhout en schelpen rapen om er thuis dan iets moois van te maken. Zou ook een dag naar t bos kunnen worden. 
Kortom we houden vakantie vanuit huis maar met de bedoeling om veel leuke dingen te gaan doen.

3 opmerkingen:

Koen zei

Wij zijn ook in de dierentuin van Nordhorn geweest. Is echt leuk en stukken goedkoper dan in Nederland. Als je een stukje doorrijd naar Rheine dan kan je daar naar een grotere dierentuin. Die is waarschijnlijk net zo duur als in Nordhorn, maar heb de websites niet gecheckt, dus pin me er niet op vast. Heel veel plezier in de herfstvakantie. Wij gaan ook wat dagjes doen waarschijnlijk, maar zijn er nog niet helemaal uit.

Anoniem zei

NaturZooRheine kost slechts € 9,- voor volwassenen en voor kinderen € 4,-. Artis Amsterdam € 20,50 en € 17,- Wanneer gaan we emigreren?

Anoniem zei

Je kunt NaturZooRheine echt niet vergelijken met Artis. Wat ook nog eens in stad met dure grondprijzen ligt.
Ilse