Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 28 september 2016

Hoeveel uur zit er ook alweer in een dag?

Momenteel leef ik behoorlijk op de automatische piloot. Ik kom echt 8 uur per dag tekort en aan t einde van de dag denk ik wat heb ik nou helemaal gedaan?
De dagen weken maanden en zelfs t jaar vliegt voorbij. Als ik op Facebook zo'n herinnering krijg van een jaar of twee jaar terug dan denk ik hè heb ik toch past gepost?
Vanwege ziekte doe ik veel op de momenten dat ik me goed voel en veel op de automatische piloot, ik denk dat dit mede de oorzaak ervan is dat ik nu t idee heb dat ik tijd tekort kom. Want als t dan even niet helemaal loopt zoals je wil dan blijven er nogal wat zaken liggen. Daarnaast wil ik op momenten dat ik me wel lekker voel graag wat creatiefs oppakken en heb daar allerlei ideeën voor in mijn hoofd. Op een gegeven moment raakt mijn hoofd zo vol dat er helemaal niets meer uit de handen komt.
Ga zo maar eens een lijstje maken voor vandaag. Domweg afstrepen wat gedaan is en ook tijd voor een creamoment inplannen. Vandaag voelt goed, heb al lekker een was aan de lijn en het beddengoed lekker buiten hangen. Even gebruik van maken dus.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Dat lijkt me geen fijn gevoel. Ik herken het wel.