Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 6 juni 2016

Problemen met de wasmachine.

Mijn wasmachine heeft kuren. Hij stopt soms op 1 minuut en dan kan ik de deur met geen mogelijkheid open krijgen.
Ik had een oplossing gevonden in het centrifugeren erna duurt wel weer een kwartier maar dan ging ie toch open.
Ging want vandaag lukte dit trucje ook niet. Ik had er badhanddoeken in en na veel probeersels heb ik een kookwas gedraaid en nu wilde de deur wel open.
Ik hoop dat t morgen ook goed blijft gaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je het probleem met de wasmachine nog? Is het toevallig een B...h? Ik had een paar maanden geleden hetzelfde probleem. In het begin viel het inderdaad op dezelfde manier als bij jou te verhelpen, maar het werd daarna steeds erger. Toch maar een reparateur van B. laten komen. Die heeft toen de koolborstels vervangen, die waren te kort geworden door slijtage. Het bedrag dat ik moest betalen viel reuze mee, nieuwe koolborsteltjes zijn niet zo duur. Achteraf had ik de reparatie wel eerder willen laten doen, je kan door langer door te gaan met een machine waar wat mis mee is ook andere onderdelen beschadigen, waardoor de reparatie later duurder uitvalt. Maar goed, je moet er op dat moment natuurlijk wel geld voor achter de hand hebben.

N.

wilma zei

mss de filter verstopt of ergen iets doorgeschoten? Heb het ooit ook eens gehad en de andere keer was het de klok. Was een B.auknegt. slechte service met onderdelen.Kon niet verged worden omdat de klok qua installatie anders was geworden.
Hier zorgt de huurbaas voor de machine als er iets is. Lekker idee wel.
Groet, Wilma