Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 februari 2016

Vakantie (s) geboekt

Zo lang geen tijd gemaakt om te bloggen.
Ik had een titel klaarstaan dus nu dan maar even. We hebben begin januari onze vakanties voor dit jaar geboekt. We gaan tien dagen naar Turkije in april en we gaan in de zomervakantie naar Kroatië. Turkije kwam als eerste omdat ik graag met mijn oudste dochter nog voor een betaalbare prijs wil vliegen en mijn man nu ook lekker een All inclusive vakantie mee kan. Toen we dat geboekt hadden en nog volop in de voorpret zaten keek manlief op een site waar je huisjes van particulieren kunt huren. We hebben nu tien dagen hoogseizoen voor 570 euro. En we kunnen nog tot een week voor vertrek de vakantie zonder extra kosten annuleren. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren. We zijn nog nooit in Kroatië geweest. Heb voor onze oudste dochter alvast een grote Bosatlas gekocht.Leuk om tijdens de reis te gebruiken en wie weet gebruik ik hen straks wel als we onze vakantiefoto's gaan inplakken. Oh ja we hebben op dezelfde ronmelmarkt ook al een fotoboek gekocht op de kaft staat tUrkije dus dan kan je hem niet laten liggen he?
Zit dus lekker al een beetje in de flow. Ga met dochterlief op zoek naar leuke weetjes over Kroatië en Turkije leuk als voorpret toch?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk die vakanties en de voorpret maar kunnen jullie niet beter dat geld gebruiken om af te lossen? Je hebben best nog een hoge schuld. Of in ieder geval maar 1 vakantie en de rest aflossen?

Anoniem zei

Kroatië is geweldig mooi en vergeleken frankrijk heel schoon en goedkoop
wij gaan er dit jaar voor de derde keer heen. Uiteten is daar super goed tebetalen echt goedkoop en ook bij de supermarkten is het leuk afrekennen. Vergeet niet als je met de auto ga om de tolvignetten aan te schaffen anders heb je een dikke boete als je het land verlaat
groet tineke