Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 3 oktober 2015

Rustig aan dan breekt t lijntje niet

De afgelopen weken hebben er flink ingehakt. Eerst thuis het een en ander waardoor ik mijn ei niet kwijt kon, alles in twijfel begon te trekken en in een hele negatieve spiraal terecht kwam. Gelukkig was er iemand die me even een spiegel voorhield en aangaf dat t niet altijd rozengeur en maneschijn is al lijkt t soms wel zo. (Bedankt lieve vriendin) Daarna kwam t dilemma van t werk. Wat me nog eens extra aan t denken zette. Wie ben ik en wat wil ik? Uiteindelijk gekozen voor onzekerheid en dat voor een zekerheidszoeker. Timmer t liefst alles dicht zodat ik weet dat ik financiële zekerheid heb. Nu gekozen voor de vraag of ik überhaupt over een jaar nog een baan heb. Doordat ik wel heel goed in mijn achterhoofd weet dat ik de keuze maak om mijn gezin gelukkig te houden sta ik er vol achter. Toch knaagt er soms iets. Ik speel in t achterhoofd nog steeds met t idee dat ik me eigenlijk meer zou moeten kunnen concentreren op geld verdienen dmv het internet. Ik heb natuurlijk Google adsense hier op de site. Daarnaast doe ik ook mee aan t partnerprogramma van t blauwe mannetje. Ze hadden afgelopen week bulkweken en zo kwam t dat ik toch een extra inkomen had van 17,76 euro en dat door mensen blij te maken en hen erop te wijzen dat de pampers nu met 30% korting verkrijgbaar waren. Was helaas te lui om de laptop erbij te pakken en t ook op mijn blog te vermelden. (Excuus ik was ziek, misselijk) echter als ik t voor een baas had moeten doen had ik t wel gedaan, maw ik moet mezelf gewoon harder een schop onder mijn kont geven.
Misschien volgende week toch maar eens de laptop op de tafel zetten en mezelf verplichten een half uur per dag eens serieus werk ervan te maken. 
Helaas miste ik afgelopen vrijdag de boot met de aandelen Genfit was vergeten ze aan te kopen s morgens en smiddags kon ik daardoor geen 200 euro pakken. Ook dat is een les dat ik gefocust moet blijven. Ik moet en zal die hypotheek de nek omdraaien....zo jaloers als ik lees dat er een keus is om minder te gaan werken voor de man. Dat zou ik ook graag willen.

1 opmerking:

Willy Wonka zei

Het draait in de wereld niet om veel geld verdienen, genoeg is voldoende. Kunnen genieten van het leven draait niet om geld, de glimlach van je kinderen kun je niet zien als je er niet bent.