Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 5 april 2023

Kiespijn au au au

Afgelopen zondag begon een kies wat te zeuren. Niks ernstigs ik floste zelfs nog even. De dag erna was de kies al wat gevoelig maar ik wait dat ik elk moment naar de tandarts zou moeten. Gisteren kreeg ik bericht dat ik 11 april in de agenda stond en dus belde ik om aan te geven dat ik zenuwpijn had. Ze gaf aan dat ze donderdag wel een plekje voor me had. Die middag doe ik vrijwilligerswerk en ik wilde me niet meteen weer afmelden. Vanmorgen echter merkte ik dat er neer pijn kwam en belde ik of de optie voor donderdagmiddag er nog was. Ik had geluk want kon vanmiddag om 12 uur al terecht. Na het maken van de foto's vond de tandarts t beter om me met spoed door te verwijzen naar de kaakchirurg. Daar kan ik nu morgen terecht. Er zullen twee kiezen sneuvelen.

1 opmerking:

Anoniem zei

O lieve help. Fijn dat je zo snel geholpen kunt worden.
Hou je haaks!
Merel