Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 6 april 2023

Het zal ook niet

Vanmiddag naar de kaakchirurg geweest en de twee kiezen zijn getrokken. De kaakchirurg begon nog met een verhaal van zonde bladiebla maar mijn besluit stond vast. Eruit,ze zullen mij niet meer plagen. De assistente vroeg me of ik zenuwachtig was en ik heb aangegeven niet voor t trekken maar wel voor alle ellende erna. Want er gaat bij mij altijd van alles mis. Hechtingen die toch niet oplossen terwijl dit wel zou moeten. Ontstekingen etc. Nou zou deze kerr vast goedkomen. De verdovingen werden gezet, dat vind ik altijd wel een ding er daarna moesten er alle zeilen worden bijgezet om ze eeuit te krijgen. Dit leek allemaal voorspoedig te gaan en ik kreeg een gaasje dat ik 24 uur moest laten zitten. Toen ik thuis was en na een half uur t gaasje verwijderde leek t nog steeds prima. Toen ik echter weer iets voelde zei ik tegen mijn broertje die me gereden had kijk eens in mijn mond.. ik voel iets scherps. Mijn halve tand die ernaast zat weg. stuk vanaf gespleten. Zowel de tandarts als de kaakchirurg had geen tijd. Morgen om 10 uur doet de tandarts iets voor nood en dan na t weekend weer verder. Het is mu 19.30 uur net weer een ibuprofen erin gestopt en ga proberen te slapen. Zie ik morgen wel weer verder.

4 opmerkingen:

Lot zei

Erg vervelend dat er elke keer iets mis gaat met tandarts of zelfs kaakchirurg. Sterkte met alles de komende dagen

nicole orriens zei

Jeetje wat een narigheid zeg. Sterkte gewenst!

Mevrouw Niekje zei

Ach jakkes!! Ik heb nu al twee jaar geen gedoe meer aan mijn tanden en kiezen, bijna alles is implantaat, gevuld of kroon. Ik heb jarenlang ellende en pech gehad. Ik was zo zat en het was zo duur!!! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik leef enorm met je mee, sterkte! xx

Anoniem zei

Sterkte.

Helaas bij mij ook vaak problemen met gebit, zowel tandarts en kaakchirurg.