Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 19 augustus 2022

En weer lekker thuis….

De laatste volle campingweek zit erop en vanmorgen ben ik dan ook vroeg begonnen met het inpakken van de auto. Zelf was ik er eerlijk gezegd aan t begin van de week al klaar mee maar de jongste wilde nog heel graag een keer met de musical meedoen op donderdagavond. En nadat ik gezien had hoe ze daar de vorige keer van genoten had gunde ik haar dat enorm. Maandag kwam mijn broertje nog een nachtje gezellig slapen en de rest van de week heb ik een beetje bij de tent gezeten. Ik werd er eerlijk gezegd behoorlijk lui van. Het was dan ook nog erg warm. Als je iets in de caravan of voortent wilde doen dan moest je dat voor 10 uur doen anders was t echt te warm en dat is met mijn eczeem echt heel erg vervelend. Op dit moment ligt de was gesorteerd en ik denk dat ik met zes trommels erdoor ben. Terwijl de machine draait haal ik de keukenkastjes leeg om die schoon te maken. JA heb de spirit te pakken nu. Vanavond kan ik languit op de bank liggen want mijn man belde dat ie of heel laat of morgenochtend pas thuis komt. Ga lekker de boel aan kant maken. Heb er onwijs veel zin in

Geen opmerkingen: