Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 19 maart 2019

Twee dagen mede- eigenaar ING. Wat leverde het me op?

Gisteren daalde de koers van de ING en besloot ik dat ik dan best een klein stukje van dat bedrijf in mijn bezit wilde hebben. Ik kocht de aandelen voor 10,79 euro. Op dat moment stond het saldo op mijn rekening het toe dat ik er 325 kocht. Vandaag lukte het om te verkopen tegen 11,08 euro wat me een winst opleverde van meer dan 70 euro. Daar word ik best blij van. Morgen even kijken wat de exacte winst is maar er staat alweer 78 euro klaar dus nog 22 euro verwijderd van een nieuwe aflossing op de hypotheek...

1 opmerking:

Janne zei

😂😂 je bent nog serieus ook! Je zou kunnen investeren in een metaaldetector: mijn buurvrouw haalt daar gemiddeld per week 12 euro plus verschillende zilveren en gouden sieraden. Ze geeft het door aan de politie maar in de loop van de jaren heeft ze meer dan een kilo aan goud en zilver overgehouden. Mensen geven verlies blijkbaar zelden aan!