Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 7 februari 2019

En weer 56 euro.

Gisteren verkocht ik weer mijn aandelen Genfit. Ik pakte 56 euro. Nog 10 euro te gaan en de volgende 100 kan alweer afgelost gaan worden. Vanmorgen kocht ik ze weer aan op 18,50 euro. Zo laag kocht ik ze de vorige dagen ook aan. Momenteel zie ik ze s morgens eerst tot een 19 euro 15 stijgen en daarna zakken ze in tot ong 18,50 euro.
Vanmorgen liep t anders hij is nu door de grens van 18,50 gezakt en staat momenteel op 18,45 euro. Ik raak niet in paniek want meestal trekt ie in de loop van de dag wel weer bij en zo niet dan wellicht morgen of volgende week wel weer. Ondertussen al meerdere malen geld kunnen pakken dus zelfs al doen ze voorlopig even niets dan maakt dat nog niet uit. Het geld wat ik heb verdiend is immers in onze hypotheek gestoken en rendeert dus gewoon 2,5% verder. 😜 Die schuld komt immers nooit meer terug.

3 opmerkingen:

nicole orriens zei

Ik vind het knap dat je zo kalm kunt blijven. Dat lijkt mij best moeilijk en ik zou er stress van hebben.

Anoniem zei

Net te vroeg gekocht. Ik zag dat ze net 17,94 waren.

geldover zei

Hele beurs zakte gisteren en vandaag weg. Mijn portefeuille is 1000 euro minder waard in 2 dagen tijd. Dus voorlopig weinig winst te behalen. Maar gelukkig weer wat kunnen verkopen via Mp dus helemaal stil sta ik niet....kijk nu eerst weer waar wel geld te behalen is