Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 3 december 2018

Vervolg consumed...

Vorige week schreef ik al dat ik de serie consumed aanraak als je denkt ik moet nodig eens wat aanpakken. Vorige week zette ik de videobanden buiten de deur. Vandaag besloot ik de grote dressoitkast aan te pakken. En dat was erg veel werk. Ik vond de verloren puccode (nu vraag ik me af of t kaartje nog ergens is) ik gooide werkelijk waar een bananendozen vol met uitgezochte bank en verzekeringspapieren weg. Eruit met die zooi. Ik vond nog spelletjes nieuw in seal. Mochten we dus wel kerst met kadootjes doen voor de kids pak ik die nog een keer in want weet zeker dat ze niet meer weten dat die nog ergens lagen. Ik vond een grote stapel met dvd’s. Die kunnen mooi mee naar de camping volgend jaar. Kijken we ze daar en daarna kunnen ze mooi naar de ruilbieb. Daarnaast ligt er een hele stapel splinternieuwe boeken over hoe je goed kan solliciteren en hoe je sollicitatiebrieven goed schrijft. Moet ik me toch eens wat meer in verdiepen. Maarruh ga even verder...nu ik de juiste mood te pakken heb van eruit met die spullen...:

3 opmerkingen:

Franca zei

Ik hoorde ook van deze serie, en heb inmiddels wat afleveringen bekeken.
En ineens vond ik de huiskamer wel erg vol staan...
En al die tijdschriften , ( er staan al wat dozen klaar om weg te doen inmiddels).
Mijn kledingkast is uitgezocht en de slaapkamer is ook weer wat leger.
Fijn, programma's die iets in werking zetten!
groetjes, Franca.

Op naar een koophuis zei

Ik zou ook eens moeten kijken, ik ben momenteel best gemotiveerd maar wat extra motivatie kan geen kwaad. Goed bezig!

nicole orriens zei

Goed bezig zeg. Ik herken dat wel: als je eenmaal bezig bent dan krijg je als het ware momentum. Dan smaakt het naar meer.