Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 2 december 2018

Sinterklaas

Vandaag komen mijn ouders en broertje bij ons Sinterklaas vieren. Wij vieren het dit jaar met kleine cadeautjes en aangegeven dat mijn kids omkomen in het speelgoed en dat ik echt hoop dat er biet weer iets met 1001 onderdelen mijn huis in wordt gedragen. Mijn moeder heeft voor de oudste een mooie plastic kano op de kop kunnen tikken toen we vanlaatst in Duitsland waren. Afgeprijsd van 90 naar 25 euro. Aangezien we dat wel een heel leuk idee vinden voor op de camping mocht die mee. Voor onze jongste moest ze van Sinterklaas samen met het kind een paar laarsjes uitzoeken. Jongste ging lekker mee in het verhaal dus ook geregeld. De oudste heeft deze week drie paar hele mooie Reeboks gekregen. Haar voeten bleken toch na de vakantie een maat groter te zijn. Ik kreeg een melding via spydeals dat er waarschijnlijk een fout in de website zat, want naast de gewone afprijzing bleek dat als je een artikel in je winkelmandje legde dat met cybermonday afgeprijsd was je nog eens 40% extra korting over de afprijzing kreeg. Zo kocht ik dus drie paar schoenen en drie paar reebok sokken voor 116 euro terwijl de normale prijs op 278 had gelegen. Heb nu met dochter afgesproken dat ze dan een paar van de Sint krijgt, een paar voor haar verjaardag en een paar gewoon. Daarnaast krijgt ze nog een financiële bijdrage op haar spaarrekening gestort.Zelf heb ik voor de jongste een veger en blik set die ze zelf heeft uitgezocht en een goedkope set van Kapla van de action. Dit hebben ze op school ook en dacht als zij er niet mee speelt knutsel ik er zelf wel wat mee. Wil haar wel gelijk aanleren uitgespeeld alles in de ton..Voor de mannen haalde ik droge worsten bij de supermarkt daar zat nu als cadeau een mesje bij in. Voor mijn moeder een nieuwe snijplank. En dat is het. We halen lekker Chinees en met onze eigen gezellige wij erbij moet dat leuk worden

4 opmerkingen:

Janne zei

Drie paar schoenen, ik neem aan niet in dezelfde maat?

eurominderen zei

Dat is een leuke korting! - maar als je de andere schoenen voor later in het jaar gekocht heb, zijn het dan verschillende maten?

geldover zei

Oeps wel allemaal maat 40 was ervan uit gegaan dat haar voet nu wel uitgegroeid was. Dom dat ik daar niet beter over nagedacht heb....in t ergste geval pas ik ze zelf gelukkig met dikke sok ook. Heb nu ook haar oude schoenen de mijne gemaakt

nadasurf zei

Hahaha onze dochter heeft al maat 42