Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 22 november 2018

En weer 100 euro afgelost

Vandaag heb ik mijn spaarbedrag op de hypotheek aangevuld tot 100 euro. Het kriebelde namelijk ik wilde weer een aflossing doen. Ik kwam iets meer dan 10 euro tekort. Dit bedrag stond nog wel op de beleggingsrekening en dus besloot ik om het aan te vullen zodat ik weer lekker een aflossing kon doen. Heerlijk weer 100 vakjes inkleuren. Vandaag moet ik eens even in huis aan de slag. Heb de aardappels al geschild voor tussen de middag, wilde eigenlijk weer stamppot spruiten maken, maar de spruiten roken echt niet fris dus die heb ik de kippetjes gevoerd. Hebben die ook een groen blaadje. Eieren leggen ze momenteel even niet dus het doet niets met de smaak van ons ei. Anders geef ik ze nl geen kool want dan vind ik de eieren niet neer lekker. Als ik de boek aan kant heb wil ik eens even kijken of ik mijn boeken via MP of Bol.com kan slijten. Hebben jullie ervaring wat het beste loopt?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

MP levert meestal meer op. Bij MP verkoop je meestal op voorwaarde dat de koper de verzendkosten betaald. Bol rekent best veel provisie en de verzendkosten van de boeken zijn voor jouw rekening. Dus veel eigen kosten. Alleen interessant bij dure speciale zeldzame boeken.

groet an

Anoniem zei

Het aflossen hier staat even stil. In het voorjaar laten we de vloer isoleren dus daar moet een behoorlijk bedrag naar toe.
We liggen wel voor op de planning maar toch wil ik het liefst alle extra’s naar de hypotheekrekening doorsluizen.
Het streven was om 15 jaar lang €5000 extra af te lossen. Als ik 2018 afsluit hebben we de afgelopen 6 jaar €34700 extra afgelost. We liggen dus bijna een jaar voor.
Groet, Ikkelien

Op naar een koophuis zei

Marktplaats, zoals An hierboven ook al zegt. Levert echt meer op.

geldover zei

Oh wat lekker en door de vloer nu te isoleren heb je gelijk comfort en daarnaast zal je ook vanzelf weer gaan besparen.

nicole orriens zei

het fijne aan bol.com is dat het proces vaak betrouwbaarder en vlotter verloopt, maar je moet aan hen wel een commissie betalen en dat gaat weer af van je winst....