Zit er even helemaal door, ben vanmiddag de hele middag druk geweest met het regelen van zorg voor familie. Zij zeggen op t ziekenhuis dat ze alles zelf kunnen, echter de man is getest en weer niet meer welk jaargetijde het is hoe je een klok moet tekenen op acht uur, en de koningin is Beatrix en die daarvoor was Emma. De vrouw heeft haar hele leven nog nooit iets gedaan en t altijd haar man laten regelen. Zij komt nu thuis nadat maandag een gedeelte van haar voet is afgezet, ze komt thuis met een vacuümpomp aan haar been. Ik kan er wel een boek over schrijven maar laat ik de huissituatie maar kortweg omschrijven als die van hoarders op tv. Ze mijden alle hulp en hebben geen kinderen die kunnen ingrijpen.
Dat was mijn middag alle instanties afbellen om te zorgen dat we in ieder geval t weekend door komen.
Belt mijn man net op zijn werkgever die ong vier weken geleden vanuit t niets aangaf dat ie maar op zoek moest naar een andere baan heeft hen vanmiddag medegedeeld dat de laatste twee weken van zijn contract welke hij als vakantie al een half jaar geleden op papier toegezegd heeft gekregen wordt ingetrokken hij moet maandag maar even op kantoor komen...we hebben een vakantie geboekt en dat weten ze ook.
Heb net geprobeerd om nog iemand van de rechtsbijstand te spreken met een beetje geluk word ik teruggebeld voor maandag.
Mijn kop wil niet stilstaan en ik blijf malen.
Ben er helemaal beduusd van.ben zo bang dat manlief maandag foute uitspraken doet want die zit er ook helemaal door nu.