Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 7 juli 2016

Wespenplaag

Elke keer als ik buiten zit dacht ik gaat daar nu een wesp de spouwmuur in?
En dan dacht ik ik moet nodig eens even bellen. Maar ja weet niet of jullie het kennen maar daar bleef t bij. Oh nee had nog eens even naar tips gezocht op t internet maar de bus die we kochten tackelde t probleem ook niet. Vanmorgen toen ik eraan dacht terwijl ik de telefoon in de handen had direct gebeld. De beste man was er binnen een half uur om er gif in te spuiten onder druk. Nu zou t over moeten gaan en zo niet kan ik hem weer bellen en maakt ie t kosteloos af.
Hier heb ik dus enkele weken voor niks tegenaan lopen hikken.
Nou ja check dit is dan gedaan.
Nu nog bijenbekjes halen als ik dan volgende week niets meer zie kunnen ze er nooit meer in komen.weer wat om op een lijstje te zetten 

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Ieieh, wat een gemene rotkop heeft zo'n wesp eigenlijk zeg!

OpnieuwBeginnen zei

Het zijn mijn vrienden niet. Absoluut niet.