Volg me in mijn strijd om het gedeelte van de hypotheek dat nu op aflossingsvrij staat naar beneden (0) te krijgen. Dit doe ik door mijn best te doen om mijn inkomen te vergroten, o.a geld-terug-acties, tweedehands aankopen, aandelen en advertentie inkomsten en door uitgaven te verkleinen.Wil je mij een keer een persoonlijk bericht sturen? Leuk dit kan naar geldover@outlook.com.
dinsdag 15 april 2025
Help jij ook mee?
Onderstaand verhaal trof me diep toen ik het gisteren las. Jos en Eline ken ik persoonlijk. Ik help ze dan ook graag. Niet alleen door zelf geld te geven maar ook door dit in mijn omgeving weer te delen zodat er misschien meer mensen willen helpen. Kan je helpen het geld komt echt goed terecht. Heb je de financiele mogelijkheden niet maar je wilt wel helpen deel dan alsjeblieft ook de link.
https://supp.to/van4naar8/donate
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Ik ga zeker doneren voor dit goede doel..Lianne
Ben je gestopt met bloggen? Er is al zolang geen inhoudelijk stukje meer verschenen. Jammer!
Een reactie posten