Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 25 april 2024

Pas op de plaats zonder medicatie

Het gaat allemaal nog niet zo lekker. De verschrikkelijke dagen dat ik alleen maar jeuk heb lijken voorbij te zijn, maar het is nog niet allemaal lof. Ik heb nu korte aanvallen dat mijn arm na twee keer krabben echt twee keer zo dik is en er grote galbulten op zitten. Toch kan ik (nog) zonder medicatie en daar ben ik wel erg blij mee. Ik rij nl sowieso twee dagen niet na t innemen van een tablet maar afgelopen zaterdag zat ik naast mijn man en dan zie ik weer allerlei beren op de weg en zit ik binnen no-time in een paniekmodus. Gekke is dat wanneer ik zelf rij dot niet heb, maar t zegt me genoeg dat die medicatie toch echt wat met me doet. Deze week eet ik dus uit voorraad en blijft de auto op de dam. Verder probeer ik alles beetje bij beetje te blijven doen maar ben ik nog ontzettend moe. (Zoals de arts ooit aangaf t grootste orgaan van je lichaam is ziek, dat kost energie) Aankomende twee weken hoop ik kalm op de camping te zitten. Mijn man is er de eerste week bij. De tweede week zou mijn moeder meegaan, maar mijn vader kampt met heftige aanvallen van gordelroos met knallende hoofdpijn tot gevolg dus die blijft thuis. Ik ga nu kijken en blijf dan zolang ik t prettig vind. Onze oudste dochter doet examen voor dr Havo na de vakantie dus die blijft thuis. We kiekn wel wat wordt, zeggen we hier dan....

Geen opmerkingen: