Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 14 januari 2024

Spelletjes en boekenkast uitgezocht.

Ik heb net een spelletjes en boekenkast uitgezocht. Nou ja meer een grote dekenkist.Heel veel boeken die ik ooit kocht toen mijn kinderen kleuter waren en eerlijk ze hielden er niet van om voorgelezen te worden. Laat staan dat ze zelf moesten lezen. De oudste leest momenteel vooral engelse boeken. Helemaal lekker want het krikt meteen haar engels fijn op. Twrwijl ik dit doe heb ik een youtube filmpje op staan van een dochter die haar moeder helpt te ontspullen. Ze zijn al 5 jaar bezig. whaaaa. Als ik elke week wat ontspul ben ik al erg tevreden. Al met al gaat er nu weer een grote doos met spullen weg. Hoef ik niet meer voor te zorgen, kost me geen energie meer. Twijfel nu even nu ik de spirot heb om ook mijn kledingkasten te doen. Want daar moet heel veel uit, maar ben er emotioneel nog niet aan toe denk ik. Dit was veiliger. Misschien toch even de laatjes in de douche leeghalen....die zijn makkelijker te doen en sneller klaar. Ik heb nog een hele stapel met spelletjes liggen en ook die spelen we eigenlijk nooit maar daar kan ik nog geen afstand van doen want denk elke keer moeten we gewoon weer gaan doen. Misschien komend jaar maar eens meenemen naar de camping.

Geen opmerkingen: