Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 30 oktober 2023

Gebruik jij de winkelkaarten ook?

Ik gebruik allerlei winkelkaarten. In nl de kriidvat en de lidl bijvoorbeeld. In Duitsland de Lidl, de KIK de Edeka de Rossman en de Marktkauf o.a. En echt ik kan je zeggen t loont. Bij de Lidl in nl koop ik niet zo heel veel meer, maar kijk wel of er coupons zijn waar ik voordeel mee kan halen. Koop dan eigenlijk altijd alleen dingen die ik normaal ook koop. Je moet ze in de app omzetten nl. Bij de Kruidvat spaar ik punten voor een gratis product of korting. Dat schiet niet erg op daar ik ook de meeste huidverzorging eigenlijk in Duitsland haal. Soms hebben ze hele goede acties en dan wil ik nog wel eens inslaan. In Duitsland krijg je bij de Lidl vaak gratis producten of 1 of 2 euro korting bv, daarnaast t zelfde systeem als bij ons dat je coupons aan kan klikken voor korting. Bij de Kik hebben ze elke keer andere kleding met korting en ik heb nog een bon liggen van 5% korting op een kledingstuk. Die had ik laten liggen voor evt een winterjas dit jaar. Bij Rossman heb je ik meen per maand een kortingscoupon van 10% korting op de gehele rekening. En vrijdag kwam ik erachter nadat ik al betaald had dat ik de Edeka app kon omzetten naar de marktkauf. Ik had vrijdag hele mooie fijne Riecker sandalen gekocht met 40% korting. Ik wist dat mijn moeder er ook belang bij zou hebben maar ze hadden zoveel keus dat ik geen keus voor haar kon maken. Vandaag kwam mijn moeder omdat ze me met het een en ander wilde helpen maar ik gaf aan als je wel belang hebt bij sandalen moeten we dat nu doen want Duitsland heeft weer allerlei vrije dagen deze week en dan zijn de winkels gesloten. Nou binnen een kwartier zaten we in de auto en waren we onderweg. Dit keer vroeg ik bij de kassa wel of ik dezelfde app kon gebruiken dat bleek te kunnen maar je moest wel de winkel even omzetten naar de Marktkauf in ons geval in Meppen. Onder t mom van Baat t niet dan schaadt t niet hield ik de app ervoor. Thuisgekomen kwam ik erachter dat mijn moeder nu 6,52 euro korting had op 26 euro vlees (ong 5,5 kilo) Dus het loonde ontzettend om de kaart er weer even bij te houden. Vrijdag had ik de KIk kaart vastgehouden en kregen we meteen 1,50 euro op een joggingbroek van 10 euro terug. Via Woolsocks spaarde ik deze maand weer 2 euro bij elkaar en mijn totaal staat al over de 34 euro Al die kleine beetjes tikken lekker door en stretchen elke euro. De meeste van mijn klantenkaarten heb ik trouwens in Stocard staan dat is een app en daar kan je al je klantenkaarten inzetten. Zelf vind ik dat ideaal. Mocht je zelf nog lid willen worden van Woolsocks Meld je ook aan bij Woolsocks Hoi! Ik heb al veel geld bespaard met de slimme tools in de Woolsocks app. Wil jij dit ook? - Meld je aan via onderstaande link - Krijg meteen tot €5 cashback - Bespaar nog meer op je boodschappen, online webshops en tal van andere winkels https://woolsocks.page.link/VjJ7 Woolsocks

Geen opmerkingen: