Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 11 oktober 2023

Bloemen uit eigen tuin…

Ik kan hier echt blij van worden. Alle bloemen komen uit de eigen tuin. De mooie paarse dahlia kreeg ik van iemand voa de weggeefhoek. Ook kocht ik wat zakken bij de action. Die van de wgh zette ik in onze kippenren waar geen kippen meer wonen en de andere in potten. Volgend jaar komt alles in de volle grond want echt die andere doen t zoveel beter. Mijn droom is een soort van pluktuin te maken volgend jaar. Ik heb ook mooie phloxen en veronica's. Ook die werden een beetje bekaaid in pot. Ik ga alles nog onkruidvrij maken en dan mogen deze ook lekker in de volle grond nog voor de winter. Nu pas heel laat bloemen maar verwacht van de week echt nog een volle bos paarse dahlia's te kunnen plukken. Ze zijn prachtig.

1 opmerking:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Prachtig, als ik ergens gelukkig van word zijn het bloemen uit eigen tuin! Geniet er van