Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 28 augustus 2023

Dochter jarig

Vandaag is onze jongste jarig. Vanaf nu is ze daadwerkelijk een tiener. Het is een heerlijke vrolijke meid die goed weet wat ze wel en niet wil en veel zelfvertrouwen heeft. Deze week is de laatste week van de vakantie en we zouden dus thuis blijven. Zouden want vanmorgen heb ik haar haar verjaardagskaart gegeven met de vraag of ze nog een paar dagen mee wil naar de camping toe. En ze was zo blij. Heerlijk als je haar zo blij kan maken toch? Daarvoor stel ik graag nog even mijn hele huis weer op orde brengen voor het komende seizoen waarin we weer veel binnen zullen zitten uit. ;-) Zitten jullie alweer in een ritme of kan je de boel nog even de boel laten? Ik doe t wellicht een beetje tegen beter weten in hoor maar ja de camping is betaald en we komen er waarschijnlijk straks na de vakantie nauwelijks meer aan toe.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb een zo goed als kleuter die volgende week start op school. Nog even de verjaardag en dan eindelijk weer eens ongestoord huis op orde maken. Zonder elek 3 minuten een poepafveegmoment, playmobilhulpmoment,knutsel in de gaten houden, ogen in je achterhoofd.
Dus eindelijk stofzuigen en dweilen in 1 keer. Iets stoffen dat niet ooghoogte is. Ramen vaker dan eens per halfjaar schoon.

Maar deze week.. nog een nachtje logees, een hele dag verjaardag, een dagje dierentuin, een dagje zwemmen en een wandeling met de boswachter. En laat maar waaen het huishouden.