Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 13 juni 2023

We gaan er weer voor…

nou ben echt drie dagen flink grieperig geweest. Gisteravond werd t iets beter en ging ik uiteindelijk om 23 uur naar bed met t idee dat ik zo in slaap zou vallen. niets bleek minder waar en half twee keek ik nog op de klok. Om half vier werd ik wakker en echt klaarwakker. De jongste lag bij mij op de kamer omdat t daar koeler was. Ik wilde haar niet wakker maken en dacht ik ga naar beneden en pak wel een dekentje voor op de bank. Terwijl ik naar beneden liep bedachr ik dat ik lekker alle ramen beneden open kon gooien zodat t huis kon afkoelen. Nou met de frisse lucht in huis schoot ook de werkspier aan en zo kwam t dat ik t toilet deed, de afwas, een was in de machine stopte, planten water gaf en zo doorrolde van t ene in t andere ding. Om 8 uur waren zelfs de voorramen al gelapt. Toeb liep t zweet ook letterlijk al in stralen langs mijn rug maar vond ik dat ik voor eerst voldoende had gedaan.Ik heb de ramen en deuren gesloten en de rolgordijnen vitrage en overgordijnen gesloten. Besloot een uirtje tv te kijken en daarna was ik zo moe dat ik toegaf aan de slaap. Nu net wakker en ik sta weer aan. Eerst even wat eten en dan nof even door totdat de kids thuiskomen. (Denk dat ik t mijn hormonen zijn die losgaan)

2 opmerkingen:

Lot zei

Knap dat je zo snel weer zoveel kan doen. De weinige keren dat ik iets heb ben ik lang aan het uitzieken

nicole orriens zei

Ik moet wel een beetje glimlachen; een mooi en ook herkenbaar verhaal. Soms is het ook goed om slapeloosheid nuttig in te zetten : )