Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 15 maart 2023

Mijn stem heb je…

Morgen mag ik de hele dag helpen op t verkiezingsbureau. Mocht je nog twijfelen zou ik zeggen ga stemmen. Het maakt mij serieus niet uit op welke partij je stemt maar hoe gaaf zou het zijn als heel nederland laat zien wat hij/zij zou willen zien de komende jaren. En mocht je nu denken provinciale staten of t waterschap die maken de beslissingen niet. De provinciale staten kiezen de eerste kamer. Echt laat je stem horen, mijn stem heb je....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Niet stemmen is geen optie wat mij betreft. Wie roept het maakt niet uit of je stemt of niet, want er veranderd toch niets heeft misschien gelijk, maar ik blijf hopen dat we toch ooit verandering gaan zien in wat er nu allemaal mis gaat in Nederland. Dus ook ik zeg ga stemmen. Ans

Nicole Orriëns zei

Wat goed dat je daar gaat helpen!