Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 6 oktober 2022

Mezelf welkom voelen

Nu het 's avonds weer donker is als ik naar bed ga heb ik weer een oud ritueel opgestart. En dat is wanneer ik mijn dochter naar bed breng ik t lampje op mijn nachtkastje vast aan doe. Daar zit maar heel weinig watt in dus kost t ook weinig. Maar ik voel ne hierdoor echt verwelkomd worden door mijn bed als ik er 's avonds in kruip. Zoveel beter dan t zwarte gat dat t anders is wanneer ik de deur open doe. In de zomer heb ik een kunstbloemstuk staan met daarin een paar lampjes op zonne energie. Ook dan is er dus iets van licht als we naar bed gaan. Helaas is de zonnekracht nu niet meer fel genoeg, maar die paar watt maken voor mij dus echt een verschil tussen me vervelend voelen als ik alleen t bed in moet stappen of t warme welkom.... Hebben jullie ook gewoontes om je welkom te voelen in je eigen huis?

1 opmerking:

Anoniem zei

Toen ik nog alleen woonde, had ik een lamp op zonne-energie. Deze lamp zette ik overdag buiten en 's avonds in de gang. Als ik dan thuiskwam, brandde er altijd een (gratis) lampje.
Petra