Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 25 oktober 2022

Eigen tijd indelen

Vanmorgen trok mijn lijf weer aan de bel. Luister eens even en doe kalmer aan. Het over verhuizen van mijn schoonouders heeft veel voeten in de aarde. Zelf kunnen ze nog weinig maar het moet allemaal op hun tijd en hun manier. Helaas houdt dat in dat er soms dingen gevraagd worden die niet kunnen aangezien ik ook nog andere dingen te doen heb. Gisteren was de oudste heel even bij haar opa en oma en werd er nog even tussendoor gevraagd wat ik dus morgen te doen had. Mijn man had aangegeven dat ik woensdag niet kon aangezien we al een afspraak ergens hebben staan en we s avonds een misical van de jongste hebben. Mijn man heeft geregeld dat hij daar ook bij kan zijn. En dus hebben we een keer nee gezegd. Vanmorgen protesteerde mijn hele lijf al door mij een flinke eczeemaanval te geven. Lang geleden maar heb en medicatie genomen en zalf moeten smeren. Nu zit ik dus versufd op de bank. Groggy te wezen. Lang geleden dat t zo erg was. Beter op mezelf gaan passen dus. Heb al even geslapen op de bank maar ben nog net zo suf. Hoop dat t straks optrekt en anders vroeg naar bed vanavond dan zijn de medicijnen morgen weer uitgewerkt....

Geen opmerkingen: