Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 25 juni 2022

Update

Ondertussen zijn we met drie personen in quarantaine. Mijn man en jongste dochter testten beiden ook positief. De oudste nog niet en ze was zo vreselijk angstig omdat ze nog 11 toetsen moet maken de komende twee weken. Ze heeft zich getest en is met al haar spullen naar haar beste vriendin verhuisd. Die gaf aan als jij t ondertussen wel hebt heb ik t ook want we zitten de hele dag bovenop elkaar. Haar thuisomgeving had er ook geen problemen mee als ze kwam. Ik heb er eerlijk gezegd wel even een traan om gelaten en dochter gaf zelf ook aan dat ze t lastig vond om weg te gaan nu maar het is voor haar bestwil. En over twee weken lachen we er waarschijnlijk weer om. Qua ziektebeeld ben ik een dag benauwd geweest, de dag erna moest ik nog veel hoesten en nu heb ik geen klachten als ik me kalm hou maar als ik ook maar iets doe zweef ik en breekt t klamme zweet me uit. Maar dat zal vast ook wel weer overgaan. Dochter houd het bij hoesten en man heeft een dag een grieperig gevoel gehad en hoest af en toe wat. Laten we hopen dat t opknappen doorzet. Mocht iemand nog shampoo of andere producten voor t haar nodig zijn? Korting op haarverzorging artikelen...

Geen opmerkingen: