Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 13 juni 2022

Heel kort weekend.

Helaas hadden we dit weekend wel een heel kort weekend samen. Mijn man komt doordeweeks helemaal niet meer thuis en moet zeggen dat ik dan echt uitkijk naar de vrijdagavond. Helaas werd ik donderdag al gebeld dat het zaterdag zou gaan worden en vrijdagmorgen werd duidelijk dat het zaterdag zelfs laat zou gaan worden. Uiteindelijk werd laat half twaalf, maar dit was omdat hij om half twee s nachts zo wakker was dat hij besloot de vrachtwagen aan te trappen. Voor aankomende week heeft hij aangegeven om vrijdag op tijd thuis te willen zijn. Ik mag hopen dat ze zich daar aan gaan houden...Hij is gisteravond nl tegen half acht s avonds naar de vrachtwagen vertrokken, zodat ie weer vroeg op pad kon. Als t deze week ook nog eens warm wordt zijn dat slopende weken. De jongste was erg verdrietig dat we niet naar de camping gingen, die kan zich daar echt helemaal uitleven. Ze is gisteren wel in t zwembad geweest achter t huis, maar wil toch liever lekker weg. Ik ga deze week begin van de week zoveel mogelijk doen als t dan warmer is ben ik klaar.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach
Teleurstellingen horen ook bij het leven. Ik heb heel wat weekenden alleen gezeten met de kinderen.
Als jij daar positiever over doet is het voor de kinderen dadelijk gewoner.
En je eet er vast een goede boterham van.

Mevrouw Niekje zei

Jammer dat er niet gekampeerd kon worden. Snap dat het een teleurstelling voor de kinders is.

nicole orriens zei

Dat is inderdaad niet erg gezellig zeg. Hopelijk kan hij er de komende tijd wel meer bij zijn. Ik hoop at hij wel airco heeft in de vrachtwagen?