Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 17 mei 2022

Sjoemeldiesel

Via een link sjoemeldiesel kwam ik op een site waar ik kon controleren of mijn huidige auto een sjoemeldiesel is. En ja onze Opel blijkt dus een sjoemeldiesel te zijn. Ik heb me nu dan ook aangemeld op basis van no cure no pay om te kijken of ik geld terug kan ontvamgen van deze auto. Eerder heb ik dit een keer gedaan ivm aangekochte aandelen Fortis en hier heb ik toen een paar honderd euro van mogen ontvangen. Geen idee om welke bedragen dit nu gaat maar niet geschoten is altijd mis...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede tip, dank je wel. Onze auto blijkt ook een sjoemeldiesel te zijn. Ik heb mij nu ook aangemeld.

Anoniem zei

Ook hier een sjoemeldiesel.. Ik ben benieuwd wanneer je wat hoort..

Anoniem zei

Ook hier een sjoemeldiesel. Aangemeld, moet alleen de documenten nog toevoegen. Is er een soort van eindtijd tot wanneer je je kunt aanmelden want ik ben wel benieuwd wanneer je hiervan wat hoort.