Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 9 mei 2022

Agenda weer vol.

Gisteren nam ik even de tijd om mijn afspraken van deze week te bekijken en t is weer een volle week. Vandaag medisch bezoek met mijn vader, morgen met de jongste naar de kindertandarts die een 40 km verderop zit. Woensdag een speelafspraak van de jongste en met een beetje geluk wordt dat in t zwembad buiten. (die hebben we zaterdag opgezet, heerlijk weer ruimte in onze schuur en als t goed is deze week mooi weer)Daar moet ik dan wel bij in de buurt blijven want het is of in of uit t zwembad. Dit om te voorkomen dat ie meteen vol zit met zand. We hebben er een bak water voor staan om de voeten schoon te maken, maar ervaring leert dat we vooral aan t begin van t seizoen er wat extra aandacht aan moeten geven. Donderdag hele dag vrijwillgerswerk en dan is t alweer vrijdag. Vanaf nu bekijk ik t weer dag voor dag. Komt t allemaal wel goed Gisteren heb ik mijn ouders en broertje op de bbq bij ons gehad. Ze waren er van 14 uur tot 19.30 uur en we hebben t erg gezellig gehad, maar eerlijkheidshalve was ik op een gegeven moment best wel blij toen ze weer gingen. Nog even lekker met man op de bank.

2 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Dat is inderdaad een volle agenda. Vind je dat prettig?

geldover zei

Nee, verschrikkelijk vandaar dat ik t dag bij dag nu bekijk. Ik wil altijd zo min mogelijk gepland hebben staan. Dit komt ook door mijn eczeem en dat ik me de ene dag heel goed voel en de andere dag zo beroerd ben van de jeuk dat ik t liefst medicatie in neem en op bed wil liggen. Ik kan juist snel wat leuks bedenken wat we gaan doen en dan voor de rest de boel de boel laten. Dat komt dan later wel weer..