Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 20 december 2021

Eindelijk weer eens een leuke beursdag.

Vandaag heb ik sinds lange tijd weer eens een spannende leuke beursdag gehad. Ik heb een pluk aandelen de hele dag gekocht en weer verkocht en zo een leuke winst behaald. Zo benieuwd wat de beurs morgen weer gaat doen. Na lange tijd kon ik eindelijk weer eens wat winst cashen. Ga nadenken of ik dan toch de laatste euro's ga aflossen zodat ik op het maximum uitkom dit jaar of dat ik het toch liever apart op een spaarrekening wil zetten. De zorgkosten voor volgend jaar worden ineens geincasseerd op 27 december en dit is toch wel een hele hap spaargeld. Het is dus kiezen of dit jaar nog volmaken en volgend jaar dan eerst bijsparen. Of nu apart zetten en dan volgend jaar elke maand een bedrag wegboeken.... Ben er nog niet helemaal uit, wellicht dit weekend eens even met mijn man overleggen

Geen opmerkingen: